Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM chętniej słuchane w tygodniu niż w weekendy

RMF FM większy wzrost słuchalności zanotował w weekendy niż w tygodniu (fot. Ron Lach/Pexels.com)

Od stycznia do września 2022 roku RMF FM miał wyższą słuchalność w tygodniu niż w weekendy, a Radio Zet odwrotnie.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, udział RMF FM w czasie słuchania od poniedziałku do piątku po trzech kwartałach 2022 roku wynosił 31,4 proc., podczas gdy rok wcześniej – 30,5 proc. Większy wzrost rozgłośnia zanotowała w weekendy – z 27,9 proc. do 30,9 proc.

Czytaj też: W październiku Jedynka liderem w grupie ogólnej, a TVN – w grupach komercyjnych

Słuchalność Radia Zet w tygodniu wzrosła z 13 proc. do 13,1 proc., a w soboty i niedziele –  z 13,1 proc. do 13,3 proc.

Radio Eska w dni powszednie zanotowało spadek z 8,1 proc. do 7,8 proc., ale w weekendy utrzymało wynik na zeszłorocznym poziomie – 7,3 proc.

Program I Polskiego Radia w tygodniu zwiększył udział z 4,5 proc. do 4,7 proc., a w soboty i niedziele zmniejszył – z 5,8 proc. do 5,2 proc.

Regionalne rozgłośnie publiczne (razem z antenami miejskimi), zrzeszone w Audytorium 17, od poniedziałku do piątku miały słuchalność taką samą jak rok temu (4,4 proc.), ale w weekendy ich udział spadł z 5 proc. do 4,4 proc.

Czytaj też: UOKiK chce wyjaśnień w sprawie usterek technicznych w Viaplay, Polsat Box Go i Canal+ Online

Z kolei Program III Polskiego Radia miał niszą słuchalność zarówno w tygodniu (spadek z 2 proc. do 1,8 proc.), jak i w weekendy (spadek z 2 proc. do 1,9 proc.).

Czytaj też: Zwolnienia grupowe w RAS Polska rozpoczną się 16 listopada

(KOZ, 03.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.